Löysin koneeltani kuvia jotka olen ottanut aikoja sitten ja piti laittaa ne tänne mutta olen vallan kokonaan unohtanut nämä...No parempi myöhään kuin ei milloinkaan

Eli olen nämä teksti kyltit ostanut jo helmikuussa Sisustusnettipuoti Vaniljasydämestä
Ihania tavaroita muutenkin koko nettipuodissa!!

Olen vallan hurahtanut näihin teksteihin, joka paikasta yritän etsiä mahdollisimman paljon purkkeja ja rasioita missä olisi tekstiä....No kaipa tämä hurahdus loppuu aikanaa!!!

1. kyltti "Home sweet home", josta sain idean oman blogini nimeen1482338.jpg
Alareunasta näkyy pieni osa tuota mattoa jonka tilasin ellokselta ja josta mainitsin aikaisemminkin täällä blogissa.

2. kyltti on "DREAM" tekstillä, joka sijaitsee meidän makkarin kaapin päällä. **IHANA**
1482343.jpg
Tässä pari kuvaa piristämään minun blogiani........  =)

Pahoittelen kuvien huonoisuutta, opettelen vasta kuvamaan ja saamaan aikaan parempia kuvia..